Re: [MISC] video redigerings program til Linux?

Andreas Kleist Svendsen wrote:
Jørgen Heesche wrote:

Andreas Kleist Svendsen wrote:

Cinerella http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3

Har ikke selv prøvet det, men har set det rost i news:dk.edb.videoredigering .

Denne newsserver synes ikke at eksistere.

Så er det nok mig der ikke magter at lave links til en nyhedsgruppe, kan du fortælle mig hvordan jeg skal gøre det?

Du gør det sikkert rigtigt, men når jeg i mozilla-mail opretter en account
news.dk.edb.videoredigering og forsøger at subscribe bliver jeg afvist med 'connection failed'.
Hvis jeg klikker på linket i din mail spørger mozilla om jeg vil subscribe, men der får jeg ikke overraskende at vide, at den ikke eksisterer i sslug.dk.
Jeg har i Google fundet et link: http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.edb,
og jeg kan se at den faktisk eksisterer.
Hvordan får jeg kontakt til disse nyhedsgruppe?.
Jeg har webspeed, men kan ikke tro at danske nyhedgrupper ikke kan ses fra webspeed.

Med venlig hilsen
Jørgen Heesche