Re: [MISC] Bounce vs. Reject (was: Spam retur-mail chikane

On Thu, 29 Jan 2004, Kristian Vilmann wrote:

> For pokker da, ja.  Ku' du ikke ha' mindet om det for en uge siden :)

Da var Mydoom ikke aktiv.

> Hvad med at holde et aftenmøde (en gang efter LinuxForum). Vi ku' jo
> passende invitere BSD-DK og DKUUG også.

Vi kunne invitere hvem som helst med.

> Anyhoo, jeg har ikke den ringeste anelse om hvordan man får den
> slags "internet-love" igennem.

Jeg tænkte nu på traditionel national lovgivning. Kun de lande der
indføre disse Sharia-spam-love kan få lov til at komme med i RWL.

Ellers kunne man jo starte med at lave en klub hvor man betaler. Når
så en spammer melder sig ind, så skulle han hurtigt kunne blive
stoppet. Hvis klubbens virke er forankret i lovgivningen, så kan han
oven i købet retsforfølges.

Hvis 60% af alle MTA'er er registreret, så er jeg parat til at sætte
en prop i hullet.

Nå, der er vist en del ting der skal tænkes på plads.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen