Re: [MISC] Suveræn kronoik om Open Source udvikling!

On Wed, 28 Jan 2004, Kasper Edwards wrote:

> På sigt må man forvente at de der yder i stigende grad bliver irritedere
> over at der ikke er andre som bidrager. Rationalet er klart: Hvis mit
> program er så værdifulgt, hvorfor skal jeg ikke selv have noget ud af
> det? For de fleste er der grænser for altruismen.

Sant, så hvis de som bidrager får något ut av det, software som de vill
ha, så är det enkelt att motivera bidragarna. Men hvis de som bidrager
inte får nått som de vill ha så bör det finnas andra motivationer (lön,
ära, etc)?

> Det er godt med lidt diskussion ;)

Ja, det är sant.

Martin