Re: [MISC] Ph.d. foreslæning om open sourcesoftware

On Wed, 28 Jan 2004, Kasper Edwards wrote:

> Interesserede kan hente den bedømte version af afhandlingen på:
> http://192.38.83.203/ipl/ke-sdw/KE_thesis_final.pdf

283 sider! Ehem, lidt meget at printe ud. pdftotext kan dog klare
filen så man kan få det grøn på sort i terminal-font.

> Jeg byder på lidt snisk efter forsvaret. I den forbindelse er det
> interessant, men ikke et krav, at vide hvor mange der møder op, så
> interesserede må gerne give besked til sslug@sslug

Jeg ved ikke lige hvordan min tid ser ud nu, men det kunne da være
lidt sjov.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen