Re: [MISC] Billig printer

> Et hurtigt spørgsmål:

> Jeg har brug for en billig printer, så billig som mulig (dog skal den stadig
> fungere). Det er en brug-og-smid-væk ting, da jeg skal have den med på rejse,
> men ikke skal have den hjem igen.

> Den skal printe labels, så lang levetid for den sorte farve ønskes :-)

> Det skal heller ikke være pr Internet/postordre osv, da jeg rejser onsdag. Så
> ejg skal kunne købe den her i byen.

> Inkjetprintere er set til 3-400 kr. Er der et specielt godt tilbud jeg skal
> være opmærksom på ? Eller skal jeg blot rende ned på Falkoner Alle og købe
> [...]

Velg den billigste Lexmark med Linux driver og husk å ta med
sort refill.
Når fargepatronen tar slutt bare fyller du alle fargekamrene med sort og skriver labels videre.
Biltema har refillkit som slår - spruter over alt :-)
Jeg har faktisk en lort billig Lexmark Z13 stående -
helt klart en printer du kan legge igjen i skraldespanden.
Dessverre står den i Oslo :-(

Mvh
Jim Oksvold