Re: [MISC] Billig printer

On Sun, Jan 25, 2004 at 13:41:00 +0100, Kaare Rasmussen wrote:
> Et hurtigt spørgsmål:
>
> Jeg har brug for en billig printer, så billig som mulig (dog skal den stadig
> fungere). Det er en brug-og-smid-væk ting, da jeg skal have den med på rejse,
> men ikke skal have den hjem igen.
>
> Den skal printe labels, så lang levetid for den sorte farve ønskes :-)
>
> Det skal heller ikke være pr Internet/postordre osv, da jeg rejser onsdag. Så
> ejg skal kunne købe den her i byen.
>
> Inkjetprintere er set til 3-400 kr. Er der et specielt godt tilbud jeg skal
> være opmærksom på ? Eller skal jeg blot rende ned på Falkoner Alle og købe
> [...]

Se også lidt på "blækpatronpriserne" til printeren, nogle koster
mere i nyt sæt blækpatroner end nypris for printer.

Skal det virke med linux ?
I så fald check bla. linuxprinting.org inden du køber.
En del printere virker ikke godt med linux.
Skriv f.eks. mærke+model op i butikken på dem der er i fornuftig
pris og check så med linuxprinting inden du beslutter dig.

--
mvh Frank Damgaard  |