Billig printer

Et hurtigt spørgsmål:

Jeg har brug for en billig printer, så billig som mulig (dog skal den stadig
fungere). Det er en brug-og-smid-væk ting, da jeg skal have den med på rejse,
men ikke skal have den hjem igen.

Den skal printe labels, så lang levetid for den sorte farve ønskes :-)

Det skal heller ikke være pr Internet/postordre osv, da jeg rejser onsdag. Så
ejg skal kunne købe den her i byen.

Inkjetprintere er set til 3-400 kr. Er der et specielt godt tilbud jeg skal
være opmærksom på ? Eller skal jeg blot rende ned på Falkoner Alle og købe
den første, den bedste jeg falder over ?

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501