Re: [MISC] Mozilla væsentligt langsommere i Linux end i Windows!

On Sat, Jan 24, 2004 at 04:01:15PM +0100, Klaus S. Madsen wrote:
> Sagtens... Er det samme version af Mozilla? Hvorfra har du din Mozilla
> til Linux (jeg går ud fra at din Windows version er downloadet fra
> www.mozilla.org). Hvilken processor er den optimeret til? Hvilken
> compiler er brugt til at oversætte den med? (GCC 3.3 optimerer C++
> betragteligt bedre end GCC 2.95). Alle sådan nogle ting kan spille ind.

Ja, det er samme version af mozilla. Faktisk havde jeg egentlig mozilla
1.2 inde på min windåse, men selv ved et skift til 1.6 kører den
fabelagtigt. På min Linux har jeg prøvet Mozilla 1.5 og 1.6, og begge
kører forfærdeligt. Min distribution er Debian, og de compiler jo godt
nok efter laveste fællesnævner (dog med gcc 3.3), så jeg prøvede at
hente mozilla fra deres side - compilet til 686. Fælles vilkår og alt
det.      ....     Den kører præcis lige så ringe som den anden!

Nu tror jeg jeg vil prøve at slå den ene skærm fra og se om det er XFree
der har et problem med at jeg kører med Xinerama eller noget... Hvis det
er det må jeg jo brokke mig til dem.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?