Re: [MISC] Deltag i Open Source rekordforsøg i skak

On Fri, Jan 23, 2004 at 07:16:50PM +0100, Steen wrote:
> Det betyder bare at din processor har lavet noget for dem i 2 sekunder, den
> har nok ikke haft brug for mere. Processing time, betyder mere arbejdstid
> end at din processor har været tændt.
Jaja. Det er jeg med på. Og jeg fandt også ud af hvad problemet var. Det
var pga. min firewall/proxy opsætning, som chessbrain var nødt til at
kende til, for at virke.

Men det er ikke specielt optimalt forbrug af de resourcer de har til
rådighed: Min chess brain har brugt 14 minutters CPU-tid i løbet af de 2
en halv time min maskine har været tændt. Plus at der i loggen ofte
kommer:

Unable to retrieve job -- server must be busy.

Det virker ikke speciel praktisk, hvis supernoden er så belastet at den
ikke har tid til at sende jobs ud til klienterne.