Re: [MISC] Deltag i Open Source rekordforsøg i skak

Klaus S. Madsen wrote:

> Det tror jeg også er meningen. Tilgengæld er siden frygtelig tynd med
> informationer om hvordan man skal konfigurere chessbrain.
>
> Er det nok bare at sætte sit uid ind i configurations filen, eller skal
> der mere til? Hvis det er nok, hvorfor har min så stået og kørt ca. en
> halv dag, men alligevel har den ikke brugt mere end 2 sekunders CPU tid?
> Logger klienten ikke noget, et eller andet sted, så man kan se hvad den
> foretager sig? Eller bare se at den virker.
>
> Og hvad skal man bruge peernode klienten til, og hvorfra downloader man
> [...]

Det betyder bare at din processor har lavet noget for dem i 2 sekunder, den
har nok ikke haft brug for mere. Processing time, betyder mere arbejdstid
end at din processor har været tændt.

Jeg er med i noget der hedder Porivo Peer på arbejde, der fungerer på samme
måde
https://www.porivo.com/peernetwork/jsp/application.jsp?Referrer=spunk99

Hvis du er interresseret. Der er også en til Linux, men jeg har ikke kunnet
finde ud af at installere den.

Mvh

Steen