Re: [MISC] Deltag i Open Source rekordforsøg i skak

On Fri, Jan 23, 2004 at 04:00:25PM +0100, Klaus S. Madsen wrote:

> Det tror jeg også er meningen. Tilgengæld er siden frygtelig tynd med
> informationer om hvordan man skal konfigurere chessbrain.
>
> Er det nok bare at sætte sit uid ind i configurations filen, eller skal
> der mere til? Hvis det er nok, hvorfor har min så stået og kørt ca. en
> halv dag, men alligevel har den ikke brugt mere end 2 sekunders CPU tid?
> Logger klienten ikke noget, et eller andet sted, så man kan se hvad den
> foretager sig? Eller bare se at den virker.
Ok. Jeg har så fundet ud af alt ovenstående nu... Det viser sig at den
skriver ud på konsollen, men det init-script som jeg havde sakset, kørte
alt output til /dev/null.

Men derudover lader den så ikke at kunne finde ud af at forbinde, hvis
man bruger transparent proxy. Så skal man istedet bede den om at bruge
proxyen.

> Og hvad skal man bruge peernode klienten til, og hvorfra downloader man
> den? Hvis man klikker på peernode linket på download siden, får man at
> vide at man skal downloade det fra download siden, hvor der ikke er
> noget link til det... Meget skummelt.
Men ovenstående er stadigvæk relevant...