Re: [MISC] Deltag i Open Source rekordforsøg i skak

On Thu, Jan 22, 2004 at 11:50:48PM +0100, Steen wrote:
> Skal man have sin computer med?
>
> når jeg besøger http://www.chessbrain.net/reg.html lyder det som om jeg bare
> kan have min computer tændt hjemme hos mig selv.
Det tror jeg også er meningen. Tilgengæld er siden frygtelig tynd med
informationer om hvordan man skal konfigurere chessbrain.

Er det nok bare at sætte sit uid ind i configurations filen, eller skal
der mere til? Hvis det er nok, hvorfor har min så stået og kørt ca. en
halv dag, men alligevel har den ikke brugt mere end 2 sekunders CPU tid?
Logger klienten ikke noget, et eller andet sted, så man kan se hvad den
foretager sig? Eller bare se at den virker.

Og hvad skal man bruge peernode klienten til, og hvorfra downloader man
den? Hvis man klikker på peernode linket på download siden, får man at
vide at man skal downloade det fra download siden, hvor der ikke er
noget link til det... Meget skummelt.