Re: [MISC] VoIP, Endnu en Linux klient

:
> Er der nogen der ved om SipPhone.com adaptorerne virker med
> Easyphone/IConnectHere?

99% sikker. Adapteren er lavet af Grandstream, som også har lavet min
IP-telefon. Den har stort set samme spec som min IP-telefon, så mon ikke
en stor del af firmwaren er den samme?

/Ole
--
Softwarepatenter, Infosoc, TCPA, terrorlovgivning, Echelon.
Hvor mange rettigheder i IT-samfundet vil du miste, før du gør noget?