Re: [MISC] God mail/news klient

On Mon, Jan 19, 2004 at 14:38:20 +0100, Anders Misfeldt wrote:

> Har prøvet uden svar:
>
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2004_01/msg00200

Kein wunder med titel:
 "Mozilla med PLAIN passwords/Opsætning af mail til SurfTown.dk "

Jeg anede ikke hvad surftown.dk er for noget,  så jeg sprang videre
i håb om at en surftown.dk bruger kunne svare.

Bedre var en titel der dækker problemet, f.eks.
"mozilla virker ikke med mailhotels udgående SMPT server"

--
mvh Frank Damgaard  |