Re: [MISC] God mail/news klient

Kristian Vilmann wrote:
Får du ikke enb eller anden fejlkode fra den SMTP-server når du bruger mozilla eller tordenfuglen ?

Det jeg får at vide fra Mozilla (og Thunderbird) er:

"Sending og message failed.

The message could not be sent because connecting to SMTP server mail.misfeldt.dk failed. The server may be unavailable or is refusing SMTP connections. Please verify that your SMTP server setting is correct and try again, or else contact your network administrator."

Jeg er som sagt kun stødt på dette problem med Mozilla (og Thunderbird). Alle andre mail-programmer virker fint. I Evolution skulle jeg dog sætte password-type til PLAIN ved SMTP.

Mvh

Anders M

P.S Jeg har sendt denne mail til teknik også, så kan diskussionen fortsætte der.