Re: [MISC] Re: God mail/news klient

On Mon, 19 Jan 2004 16:55:31 +0100
sslug@sslug (Niels L. Ellegaard) wrote:

> Nu vi er i gang med at snakke om usenet-klienter..  Findes der en
> grafisk usenetklient der tillader mig følgende:
>
> Slå alle threads i en gruppe ihjel og skift til den næste
> gruppe.
>
> Når jeg skriver slå en thread ihjel, mener jeg også: Slå alle
> fremtidige postings ihjel, hvis de refererer til en posting, der er i
> gruppen lige nu.
>
> Jeg har brugt GNUS i mange år (med stor fornøjelse), men alligevel
> tror jeg snart at jeg er klar til at skifte til en mere simpel
> klient. Problemet er at jeg er blevet helt afhængig af at kunne slå
> [...]

du kan klare det med 2 tastetryk (eller 2 stk taste kombinationer) i
sylpheed-claws (ctrl-a for at vælge alle og så hvad du nu har lyst til
at binde til funktionen "ignore thread")

Du kan også lave en action som sørger for at fjerne alle som er mere end
xx min gamle eller som har en score lavere end 100 eller noget.
Der er mange muligheder for at gøre det du ønsker.

--
           Fund of Fundanemt - Join the User Group
   http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net