Re: God mail/news klient

Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> writes:

> Jeg bruger sylpheed-claws på min laptop, det fungerer fint, og der
> er undestøttelse for alt muligt i retningen af SMTP-auth og
> underlige portnumre :-)

Nu vi er i gang med at snakke om usenet-klienter..  Findes der en
grafisk usenetklient der tillader mig følgende:

Slå alle threads i en gruppe ihjel og skift til den næste
gruppe.

Når jeg skriver slå en thread ihjel, mener jeg også: Slå alle
fremtidige postings ihjel, hvis de refererer til en posting, der er i
gruppen lige nu.

Jeg har brugt GNUS i mange år (med stor fornøjelse), men alligevel
tror jeg snart at jeg er klar til at skifte til en mere simpel
klient. Problemet er at jeg er blevet helt afhængig af at kunne slå
alle threads ihjel med et enkelt tastetryk. Findes der en klient til
mig derude?

                        venlig hilsen

                                Niels

--