Re: [MISC] God mail/news klient

Det skete en dag (Mon, 19 Jan 2004 14:03:14 +0100) at Anders Misfeldt
<sslug@sslug> skrev noget der lignede:

> Hej,
>
> Jeg har altid brugt mozilla-mail til mails og news og har altid været
> tilfreds. Nu er jeg så stødt ind i det problem, at jeg ikke kan få
> mozilla-mail til at virke med mit webhotels SMTP-server (jeg har ingen
>
> fast udbyder jeg kan bruge, da jeg flytter min bærbare rundt en del
> :-( ).
>
> Jeg kan godt bruge evolution til at sende mails med. Det er et
> problem, jeg kun har oplevet i Mozilla :-( Men da jeg også gerne vil
> læse news, vil jeg gerne have et samlet program som kan håndtere både
> [...]

Jeg bruger sylpheed-claws på min laptop, det fungerer fint, og der er
undestøttelse for alt muligt i retningen af SMTP-auth og underlige
portnumre :-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2004, http://linuxforum.dk - see you there!