God mail/news klient

Hej,

Jeg har altid brugt mozilla-mail til mails og news og har altid været tilfreds. Nu er jeg så stødt ind i det problem, at jeg ikke kan få mozilla-mail til at virke med mit webhotels SMTP-server (jeg har ingen fast udbyder jeg kan bruge, da jeg flytter min bærbare rundt en del :-( ).

Jeg kan godt bruge evolution til at sende mails med. Det er et problem, jeg kun har oplevet i Mozilla :-( Men da jeg også gerne vil læse news, vil jeg gerne have et samlet program som kan håndtere både mails og news (desværre kan evolution ikke det). Nogen som kender et godt program?

Mvh

Anders M