Bortgives: Dell dockingstation

Hejsa,

Da jeg for et par år siden havde en Dell laptop købte jeg en docking
station til den. Da jeg er ved at rydde ud i skumle ting jeg har
liggende fandt jeg den og da den jo ikke fejler noget synes jeg at det
er ærgeligt at smide den ud.

Der er tale om en Latitude C/Port II. Den har indbygget netkort med (så
vidt jeg husker) 3Com chipset. Den virker KUN med Dell Latitude laptops.

Den bortgives gratis mod at man selv henter enten i min lejlighed i
Kastrup eller på mit arbejde (Det Kongelige Bibliotek).

Evt. interesserede bedes skrive direkte til mig fremfor til listen.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41