Re: [MISC] Erfarenheter av open source (eller andra) CMS?

On Fri, 16 Jan 2004 14:45:45 +0100
Henrik Carling <sslug@sslug> wrote:
> Hej !
>
> Jag håller på att hjälpa en kund med en upphandling av ett CMS-system.
> De har tittat på en proprietär produkt - EPiServer - som verkar
> motsvara deras behov ganska väl. Men jag vill naturligtvis också kunna
> rekommendera några open-source alternativ.
> Min fråga är om det är någon som har erfarenhet av ett CMS i denna
> storleksordningen som är open-source (eller för all del proprietärt om
> det är något väl fungerande alternativ) ?
>
> Jag behöver inte några långa avhandlingar utan egentligen bara
> pekare till produkten så kan jag gräva själv.

> [...]

I den størrelsesorden kan jeg kun lige komme på typo3. Det er stort,
avanceret og kan et hav af brugelige/ubrugelige ting - og så er det
gearet til store sider.

--
           Fund of Fundanemt - Join the User Group
   http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net