Re: [MISC] Regionskoder på DVD i Linux

Jim Oksvold wrote:
Kanskje MPlayer resetter RPC-2?
Det vile i så fall være en elegant løsning
som gir Linux brukere frihet :-)

Findes der en måde, hvor man i Linux (uden at ændre eller fastsætte regionskoden) kan checke hvilken region, drevet står på?

Jeg synes, det er fedt, at jeg kan se film i linux uden problemer og så kigge under regioner i Windows for at se, at der stadig ikke er foretaget nogen ændringer :-)

Nu er mit spørgsmål så om Xine opfører sig som MPlayer? Jeg overvejer lidt at skifte til Xine for at se DVD, da den kan lave menuerne, hvilket MPlayer jo ikke kan.

Anders