Re: [MISC] GPL vs. Kiss radio interview er kommet på slashdot

On Wed, Jan 14, 2004 at 10:55:24 +0100, Hans Schou wrote:

> Et godt råd? Hvis jeg skriver "properitær kode og ophavsret" ved mit
> program, skal det så bare opfattes som et godt råd? Hvis ikke man kan
>
> Med den pasus vil jeg råde folk til ikke at accepterer licensen og
> lade være med at bruge værket. Bare at betragte det som et godt råd,
> vil jeg betegne som "handle ond tro".

netop, der er jo ophavsret på koden og dermed har KISS slet ikke lov til
at ancende koden undtagen de  vil overholde GPL
som giver dem udvide rettigheder og pligter.
(eller laver en aftale med alle der er nævnt som ophavsrettighedshavere
 til koden der anvendes)

--
mvh Frank Damgaard  |