Re: [MISC] GPL vs. Kiss radio interview er kommet på slashdot

Tirsdag den 13. januar 2004 22:22 skrev Jon Bendtsen:

> det er egentlig et interessant tilfælde... Hvis man som forbruger
> opdager at et produkt er blevet leveret og der bruges GPL kode, kan
> man så få sourcen, evt. med en domstols hjælp? også selvom man ikke
> er ophavsretsejer.

Det er et rigtigt godt sdpørgsmål, som jeg også selv har overvejet.
A føler sig snydt fordi B får en fordel ud af at overtræde C's
ophavsrettigheder.
Hvis der er nogen, der gider at spørge om dette i en jura
nyhedsgruppe, så vil det være fint.

Mvh