Re: [MISC] VoIP mellem Windows og Linux

On 13 Jan 2004, Janus Sandsgaard wrote:

> Hvad findes der af programmer, der tillader VoIP mellem Windows og
> Linux? GnomeMeeting skal prøves, men findes der ellers noget
> krydsplatform?

Findes der noget end-user-software, der taler SIP, til Linux? (Jeg ved
godt, at Asterisk kan, men den falder ikke i gruppen end-user-software)

Til Microsoft Windows findes X-ten.com (men forhåbentlig også noget, der
er bedre).

/Ole
--
Softwarepatenter, Infosoc, TCPA, terrorlovgivning, Echelon.
Hvor mange rettigheder i IT-samfundet vil du miste, før du gør noget?