Re: [MISC] Dansk lov kan bremse Microsoft-kampagne

"Andreas Bach Aaen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
Fredag den 9. januar 2004 16:52 skrev Jørgen Ramskov:
> Citat: "Skrappere regler i den danske markedsføringlov kan nemlig
> sætte en stopper for kampagnens sammenligninger af de samlede
> omkostninger ved driften af henholdsvis Windows- og
> Linux-løsninger."
>
> Siger det ikke lidt om kvaliteten af deres materiale hvis deres
> storstilede kampagne ikke er lovlig i DK?
>
> http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=16300

>Jeg synes nu mere,l der siger noget om at Danmark har en ganske
>fornuftig markedsføringslov, måske lige pånår alle undtagelserne
>angående flybonusprogrammer (undtagelser for medsalg).

det er da smart af MS at skabe den opmærksomhed i DK lige nu,
betale den minimale bøde de kan få, hvis de er uheldige.
så får de nemlig fred til et større lobby-arbejde i forbindelse med
'den nye kommunalreform'. deres strategiske overblik fejler vist
ikke noget.
mvh
stig