Re: [MISC] Store admimistrative systemer: Microsoft vs. linux

Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> *host* hvad med maconomy ?

> Det offentlige skulle have fået lavet deres eget open source.

Nu der hostes....

*host* amanda *host* vue *hosthosthost osv.

Man skulle nok have nogle gode argumenter for at ovenstående successer
ikke ville blive gentaget. Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor fri
kildekode skulle sikre det.

Mvh.

  Dennis Jørgensen