Re: [MISC] Fwd: tal om Open Source - hvem kanhjælpe

I sslug.misc, skrev Gitte Wange:
>  Jeg har modtaget nedenstående henvendelse fra Martin Ferro-Thomsen.
>  Han efterlyser alle slags tal og analyser der fortæller noget om
>  udbredelsen af open source.

Det "rigtige" svar er, ( hvis der altså er rigtigt og forkert her ) at
"Det har man ikke reele tal på"

Da OpenSource udbreder sig uden den fra proprietært software kendte,
"registrering" af brugere, så har man ikke tal på området. Det bedste
man kan gøre er at lave estimater.

Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.