Subject: tal om Open Source - hvem kan hjælpe
Date: Onsdag 07 januar 2004 11:11
From: "Martin Ferro-Thomsen"
To: <sslug@sslug>

Kære Gitte Wange.

Jeg er medredaktør på Learning Lab Denmark Quarterly. Vi bringer i
 næste nummer en artikel om Open Source, og vil i den forbindelse gerne
 bringe nogle tal om OSs udbredelse.

Jeg har naturligvis været forbi de mest kendte sites om emnet, men har
 kun fundet omtrentlige tal og vage gisninger. Derfor denne henvendelse
 til jer, med håb om at I kan hjælpe mig med viden om eventuelle nyere
 undersøgelser mv.

Jeg har som sådan interesse i alt, der kan hjælpe læserne til at få et
 klarere indtryk af OS.

Bedste hilsner

Martin Ferro-Thomsen

Gitte Wange
Email: sslug@sslug
Phone: +45 29 72 79 72

Win98 error 009: Press any key to continue or any other key to quit.