Re: [MISC] Store admimistrative systemer: Microsoft vs. linux

On Wed, Jan 07, 2004 at 01:32:29PM +0100, Steen Jensen wrote:
> [...]

[klip]

> Tåbeligt useriøst svar efter min opfattelse!

Jeg sidestiller det at bruge en computer med det at køre en bil.
Man kan godt skifte fra en Saab til en Seat, eller fra en Volkevogn
til en Volvo. Tilsvarende kan man godt skifte fra en pc til en mac

> Dit beslutningsgrundlag er helt håbløst, og jeg er glad over, at du ikke
> har haft indflydelse på beslutninge. Det havde kostet landet en formue.
> Mig bekendt eksisterede der ikke nogen OpenSource udviklingshuse i
> Danmark på det tidspunkt.
> Hvad med at kigge på verdens realiteter!

Så så rolig nu Steen.
Der var ingen der sagde at det skulle være et Open Source udviklingshus.
Der er _INGEN_ forskel på at udvikle med en Open Source licens, eller
ej. Et vilkårligt udviklingshus kunne den gang have udviklet den
ønskede applikation og leveret sourcen med en licens så det offentlige
må offentlige gøre licensen. Der er intet teknisk eller juridisk der
hindrede dem.

JonB