Re: [MISC] OpenSource Bogføringsprogram (was: Store admimistrative systemer: Microsoft vs. linux)

> Jeg vil da mene er der findes nogle OpenSource programmer der er lavet
> til Bogføring. SQL-Ledger(GPL) er et eksempel, som med noget

SQL-Ledger har efter min mening for mange strukturelle problemmer til at det
kan tages alvorligt.

Det er nok ingen hemmelighed at mit eget ERP-system Freemoney har haft lav
prioritet i et par år, men jeg er ved at være færdig med at omskrive det til
en mere sikker client-server base.

Skulle nogen være interesseret i at deltage, hører jeg gerne  fra dem.

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501