Re: [MISC] Store admimistrative systemer: Microsoft vs. linux

> Hvad var Linux på det tidspunkt, hvor dette foregik?

Nu ved jeg ikke hvornår "det tidspunkt" var, men jeg har solgt SuSE Linux
siden 1998.

> rigtig hørt om nogen, der seriøst havde servere kørende med Linux på det
> tidspunkt. Kunne man i det hele taget købe en server uden operativsystem?

Jeg har haft servere kørende siden 1995, og var slet ikke foregangsmand.

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501