Opsætning af mail til SurfTown.dk

Hej,

Vi har her i julen fået vores domæne flyttet til surftown.dk. Nu vil jeg jo så gerne sætte min mozilla-mail op til at bruge den. Jeg kan sagtens hente mails ned, men sende kan jeg ikke! Jeg får hele tiden at vide, at mailen ikke kunne sendes.

Jeg har sagt, at der skal bruges username/password til SMTP serveren. Serveren er den rigtige. Jeg har som brugernavn angivet:

sslug@sslug

Nogen der kender Surftown og ved, hvad jeg har gjort forkert?

Anders

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk