Re: [MISC] VoIP-telefon: SIPphone fra Lindows

Hej

Hvad er egentlig grunden til at man har valgt SIP standarden og ikke
H323?

Efter hvad jeg kan læse mig frem til understøtter H323 både
viderestilling, vente, banke på, opkald til fastnet telefoner  mm.

Jeg faldt bla. på denne url:
http://www.swissvoice.net/ww/htm_ww/07_products/ds_ip10.html

http://www.gnomemeeting.org

og http://www.advogato.org/person/dsandras/ som bla. beskriver
forskellen mellem GnomeMeeting og Instant Messengers.

Hvad bruger kommuner, virksomheder og TDC når de indfører VoIP?

--
Bjorn Andersen <sslug@sslug>