VoIP-telefon: SIPphone fra Lindows

Jeg har tænkt mig at købe SIPphones telefon-converter-dims.
http://sipphone.com/order/

Prisen ser helt fin ud - lige indtil man kommer til shipping: USD78! Og så
er det ovenikøbet med UPS (som jeg mildest talt ikke har gode erfaringer
med). Er der nogen der kender en EU-importør eller måske et alternativt
produkt, der er tilgængeligt i EU (og som er ligeså bøvlfri)?

Jeg har lige savlet lidt over http://www.pulverinnovations.com/wisip.html
Men den er nok lige over mit budget før jeg har testet at VoIP virker
pålideligt gennem min router.

/Ole
--
Softwarepatenter, Infosoc, TCPA, terrorlovgivning, Echelon.
Hvor mange rettigheder i IT-samfundet vil du miste, før du gør noget?