Re: [MISC] MandrakeMove er frigivet

On Mon, Dec 29, 2003 at 11:18:17PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jo.  Men det lyder som om Keld rent faktisk er en af dem der har været
> med til at bruge kræfter på at »sætte det hele sammen« (mere specifikt
> på at sørge for at det også kan tale dansk).

Ja, jeg har oversat lidt på det. Men jeg har ikke prøvet det.
Der er en RC gratis tilgængelig på
ftp://klid.dk/Mandrake-iso/i586/MandrakeMove-rc-i586.iso

> Det er der sikkert noget om.  Men så må udgiverne af de strømlinede
> distributioner altså også til at betale for oversættelserne af de
> tekster der er specifikke for dem.

Jeg tror ikke at vi kun bevæger os hen mod en verden hvor de nemme
Linux'er koster penge. Min vision er at vi får en verden hvor vi kan
downloade vores Linux'er gratis og hurtigt, og hvor vi også gratis og
hurtigt får det opdateret automatisk. Det vil jeg ihvertifaldt gerne
arbejde for. Og det er i tråd med open source og GPL.
Iøvrigt er der tegn i sol og måne på at også Debian bliver nem
at installere.

Med nytårshilsen
keld