Re: [MISC] MandrakeMove er frigivet

Kristian Vilmann skrev:

> Hmmm...   69,50 EUR for Mandrakemove inkl en 128Mb USB nøglering
>
> Jo...
> det er da penge, specielt hvis man ikke har brug for en USB-ting mere,
> men på den anden side: Nogen har brugt en masse tid på at sætte det
> hele sammen.
> Er det ikke noget værd?
> Er det ikke det der (blandt andet) er ideen med GPL?

Jo.  Men det lyder som om Keld rent faktisk er en af dem der har været
med til at bruge kræfter på at »sætte det hele sammen« (mere specifikt
på at sørge for at det også kan tale dansk).

> Jeg tror at Linux om ikke så forfærdelig længe ender et sted hvor de
> strømlinede distributioner (RH, SuSE, Mandrake osv) koster penge.
> For det får du et OS der bare virker hvis ikke du piller.

Det er der sikkert noget om.  Men så må udgiverne af de strømlinede
distributioner altså også til at betale for oversættelserne af de
tekster der er specifikke for dem.

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:42 CEST [an error occurred while processing this directive]